About Ginja
Ginja is an international licensing agency representing a variety of art, lifestyle and characters brands with a specialty in art licensing.
Ginja’s services include: representation & consultation for global sales and marketing of commercial licenses for brands, artists, and designers, product & business development, negotiation and active management.
Ginja has a keen eye for spotting market opportunities and identifying ideal licensees. We offer guided support for the development and maintenance of long-term brand presence as well as consulting and mentoring services for individual designers and artists looking to strengthen their foothold in the field of international licensing.
Over 25 years of experience in the licensing industry established our global network of deep-rooted connections.
We create quality personal relationships for long-term partnership and mutual success.
The Art In Licensing
אודות
את סוכנות ג’ינג’ה הקמתי לאחר שנים רבות של התמחות בתחומי השיווק, המרצ’נדייסינג והמכירות, אליהם הגעתי מתוך אהבתי הגדולה לעולמות האנימציה והאומנות שמאז ומתמיד עוררו את סקרנותי ומשכו אותי מאד.
המפגש הראשון שלי עם תחום המרצ’נדייסינג היה בשנת 1993, כאשר התחלתי לעבוד ב”אולפני זאונד” שהפכו לאחר מכן ל”מגה אינטרנטמנט”, מחברות התוכן הגדולות בישראל באותה תקופה. באותן שנים היה תחום המרצ’נדייסינג בישראל בחיתוליו. במקביל ללימוד עולם קסום ומרתק זה, הקמתי את מחלקת מסחור מותגי הטלוויזיה והקולנוע של “אולפני זאונד”. הגישה החדשה והיצירתית שהובלתי, ביחד עם בעלי החברה, שינתה את תפיסת המסחור שהיתה קיימת עד אז בשוק המקומי ופתחה ערוצים חדשים ועדכניים לשיווק ולהעצמת מותגים. במסגרת עבודתי לקחתי חלק בהצלחתם המסחרית של מותגי חברות תוכן בינלאומיות מובילות כמו:
Marvel entertainment\comics-spider man X-Men, MGM, Comedy Central,New Line Cinema, Mattel, Discovery, Sony Universal CCI Entertainment Taffy Entertainment, Suppertime Entertainment, Cyber Animation group ואחרות.
הידע והניסיון הרבים שרכשתי ליוו אותי גם בהמשך, כשטיפלתי בניהול תקציבי מותגים של חברות, כגון:
Nickelodeon, Hit Entertainment, Mattel, MGM, Chorion, Fox
בין לבין ותוך כדי, רכשתי גם השכלה רשמית: לימודים לתואר ראשון בעיצוב ואומנות, ותואר במנהל עסקים ותקשורת. היכולות הקריאטיביות והעסקיות שצברתי במסגרת לימודיי מאפשרות לי להציע ללקוחותיי ייעוץ מקיף בשלבי הפיתוח והעיצוב של מוצרי המרצ’נדייס וכן ליווי שלבי ההשקה וההחדרה שלהם בהיבט השיווקי והמסחרי.
במשך שנות עבודתי יצרתי קשרים מקצועיים הדוקים עם סוכנויות ייצוג מובילות ברחבי העולם ועם זכיינים מקומיים במגוון רחב של תחומים. מוניטין זה מלווה אותי גם היום, כבעלת סוכנות ג’ינג’ה, המייצגת חברות תוכן ובידור מובילות, מותגי לייף סטייל, מעצבים ואומנים.
מהיום שבו נחשפתי אליו לראשונה, וגם עכשיו, אחרי יותר מ-25 שנה, אני מאמינה שתחום המרצ’נדייסינג הוא ללא ספק אחד מענפי השיווק המאתגרים ביותר. וכששואלים אותי לא פעם מה מניע אותי, אני עונה שזה קצת כמו חיידק שנכנס בך ונשאר שם לתמיד: הדינאמיות, הילדותיות, התמימות, השובבות, הטרנדיות, הקומפוזיציה, הצבעים, המדיה, ההתחדשות, והקהל… קהל של ילדים, נוער ומבוגרים שאנחנו מצליחים לרגש, בכל פעם מחדש.
Art Licensing
ג’ינג’ה מייצגת ,מייעצת ומדריכה אמנים ומעצבים מכל העולם בתחום הזכיינות – אמנים ומעצבים שמעוניינים ללמוד את התחום ולהכיר את תחום הזכיינות העולמית ART LICENSING ולמכור את עיצוביהם ליצרנים וסוכנויות בינלאומיות נעזרים בשירותים ובידע המקצועי של ג’ינג’ה מיסחור.